About Me

My photo
sempOi..garanG..happy go luCky,, n lasak..

Sunday, May 31, 2009

Bedebusshh!!!!!!!!

hahaha~
lepas penat2 main paintball tu kan kitorg decide nak mandi..
yelah kan badan dah 'wangi' tahap cipan nak wat ape lagi kan??
mule2 nyer plan nak terjun kat sungai sebelah field tu jerk..
tapi memandangkan mmber aku tu takut sbb ternampak anak ular melingkar kat tepi kolam tu
so kitorg tuka plan..
kitorg gi mandi kat swimming pool apartment mmber aku yg takut ular tu~

waaa besh2...!! tapi air x bape sejuk so x segar sgt lah bdn aku..

ade bakat x masuk dlm magazine jd cover..wakaka

dari kiri zio, say, wan, n sash( takut ular )..




hehe anak sash..kami mesra~ wakaka

mereke gilakk!

4 comments:

  1. sexy wohh pic kat kolam mandi. tiada baju hehh?

    ReplyDelete
  2. weh amek award di page aku naa

    ReplyDelete
  3. berbaju lah cah cyg.. tube lah tapi..wakakaka.. diam2 hee...

    ReplyDelete
  4. weh weh amek award laa kat page aku

    ReplyDelete