About Me

My photo
sempOi..garanG..happy go luCky,, n lasak..

Sunday, May 31, 2009

aku kesengalan~gOnjeSs!

Weyh weyh korng!
sabtu lepas bersamaan 30hb aku de paintball tournament tau..MHC wat..
ptt nyer aku x main tp ade sorg tu last mnt x dpt main so dorg request aku untuk main..
almaklumlah aku teror kan..wakakaka
kitorg men kat isi rimba ulu klang alaaa kat blkg zoo tu..
best woo tempat dier..ase mcm aku g honeymoon jerk!
ni pic aku tgh masuk nak ke field n tgh landing~


jom masuk..~



lalala~


ade 12 team main untuk ary tu..satu team 4 org.
aku tgk padang kat sane jer kan aku dah gugup beb! 2 kali ganda dr padang aku main yg lepas..
standart international nyer rules n field..
mule2 cam ssh gak lah sbb nak kne folow de rules tu kan..sbb kebnyakkan we all begginer..
tapi lame2 enjoy gak lah..
byk gak mende kitorg x puas ati terutama bab marker..
byk marker jem woo..! siott jerk byr skit nyer mahal tapi service x bagus.
pastu kan dorg nyer marshall kan kitorg ase mcm nak tembak jerk!
x puas ati tol..x mesra alam! nak ngorat pon x lalu..

tapi kitorg mmg enjoyy lah main kali ni..
sampai bebintat2 badan kne tembak..
nak tgk ax kesan bdn mmber aku kne tembak??
ngeri skit tau..hahahaha


teruk an?? lame tau kesan ni nak hilang..tapi aku ase ni x leh hilang..
parut kekal..sbb kne tembak dri jarak dekat.
badan aku ade 3 kesan kne tembak tapi just lebam jer lah sbb kne tmbak dr jauh.
yg klako nyer aku kne tembak 4 pluru x pecah kat aku..hahaha
tapi stu pluru kne pale aku sakit woo..benjol tau! siot tol sape tembak aku tuh!

Team aku just dapat masuk semi final jer disebabkan marker wat hal! bodoh nyer marker!!
klu x krne ko ktorg dapat masuk final tau! dapat hadiah! dapat trofi! dapat hemper! dapat makan jajan! huh! mencii marker!

ni aku selitkan skit2 pic mase tgh game ary tuh untuk tatapan minda korg hee..


ready to war...!!

fire!!!!


in the end~
ni lah separuh dari warga FRENzUNITED
lurve u all~

No comments:

Post a Comment