About Me

My photo
sempOi..garanG..happy go luCky,, n lasak..

Thursday, May 7, 2009

Kenali aku~

Hmm..aku baru create blOg ni ari ni.. ntah knp tibe2 teruja lak nak buat Blogger ni..
Huaarrggghhhhh....! nantOk nyer pagi nih..
Ape2 pOn aku nak stOry mOry skit pasal diri aku.
Hehe...kOrang kenali aku sebagai Mimi Aqiela je keyh... (nmpk sgt tu bukan name sbnr aku..hehe).
Aku lahir pada tahun 1989 same dgn tahun Opis mate aku kawin.. ( time aku nak lahir lah dier sibuk kawin..) dan terkeluar dari perut ibu ku yg tersayang masa bulan 1O pada hari ke 5...

Aku ni jenis happy gO lucky... kepala gila2..but still kepala angin..
Berani lah cari pasal dengan aku..hehehe.. Just jOke! nOw aku keje kat Shah Alam sebagai 'perOsak akaun' hehe..pedehal nak rOsak kan akaun kOwang2 lak..kikkiki

Aku anak ke2 dri 5 Orang adik beradik.. 1st kakak, 2nd aku lah kan..kan..., ke3 adik pOmpuan, ke4 lelaki yg kadang2 perangai cam pOmpuan n the last One si kecik ketOt yg degil nak mapOs tu adik pOmpuan ku yg berumO 5 taun.. pastu aku ade mak n abah yg x berape nak spOrting tapi still Okey...kalau x okey camner aku leh jadi nakal lak kan..kan..?

Umah family aku kat ceruk ujung klang... tapi yg best nyer umah sewa aku kat tgh bandar shah alam...hehehe... adil lah tu kan..kan?
hehe...ini saje untuk forum 'kenali diriku' buat kali ini...
nnt ade story best aku update keyh!

1 comment:

  1. oy oy sila lihat entry yg latest oke?
    bikin tag itu

    ReplyDelete