About Me

My photo
sempOi..garanG..happy go luCky,, n lasak..

Wednesday, May 13, 2009

PaintbaLL with FRENZUNITED!

Al kisah nya pade petame kali aku main paintball dengan members club aku~
Citernyer camni ha...aku di hasut oleh mereka2 untuk join sekaki. Dengan perasaan takut2 brani aku folow jer lah. Sampai kat tempat kejadian aku rase skit teruja lah...
Lagi2 pas tengok ape name nye tu yg pistol tembak2 tu..aahh ntah pe ntah dengan mask die.. berikut adelah gambar kejadian:



Haa, ganas x kami?? dah lah tu aku sowang jerk pompuan masak..masak... haha. Tapi sik bek president club aku alah si SASH tu baik ati jup sbb cover aku. Yang lain keje nyer nak tembak aku jerk..ade ke patot my muntut hampir jadi mangse peluru si ZIO.. amik kesempatan tol..

Pape pon aku mmg enjoy main mende alah tu...tapi penat siOtt...sampai sesak nafas aku mlm tu..
Wakakaaka...hOpe pas ni aku dapat jOin lagi dOrang main..
Aku nak attack mOntOt si ziO lak!

2 comments:

  1. aku tau di sebalek mask2 tu ade yg hawt n n ensem kan? so mnta ihsan anda tlg kimslmkn dan dan klu nk knal lg lbih sila lyri blog aku yea. hahah! liya da mule gtl

    ReplyDelete
  2. weyh patut ko letak url ko jomtengoklieyamenggatal.blogspot.com

    ReplyDelete